x
Piškotke uporabljamo zgolj za interne namene izboljšanja spletne strani. Bi delili svoje piškotke z nami? Is dat akkoord? Da Ne Meer over cookies »
Storitev za Stranke

STORITEV ZA STRANKE

1 NAŠE TRGOVINE

1.1 KJE NAJDEM ODPIRALNI ČAS?

Tukaj boste našli naš delovni čas.

1.2 KJE JE VAŠA TRGOVINA?

V Evropi imamo več kot 60 trgovin. Kliknite tukaj za pregled

1.3 KAKŠEN JE E-POŠTNI NASLOV ALI TELEFONSKA ŠTEVILKA TRGOVINE?

Vse trgovine in podrobnosti o njih najdete tukaj.

1.4 ZAKAJ ISTI IZDELEK V ENI TRGOVINI STANE VEČ KOT V DRUGI?

Razlika v ceni lahko nastane zaradi različnih razlogov. Enak izdelek ima lahko drugačno ceno ker je cenejši popraskan, defekten ali pa iz drugih razlogov, ki bi lahko znižali ceno izdelka. Do razlik v ceni lahko pride tudi v primeru, ko ima en izdelek škatlo/polnilnik/račun nakupa ,drugi pa nima embalaže ali pa polnilnika.

1.5 ALI BOSTE PRIŠLI TUDI NA DOM PO MOJ IZDELEK?

Načeloma tega ne počnemo, vse naše trgovine imajo ločene odkupne pulte, kjer lahko ponudimo izdelke. V nekaterih primerih lahko izdelke prevzamete na domu. Najbolje da obiščete prodajalno v vaši bližini.

1.6 ALI LAHKO PODALJŠAM SVOJ ZADNJI ODKUP?

Ne, podaljšanje roka odkupa ni dovoljeno. V večini primerov lahko seveda odkupite svoj izdelek in ga znova ponudite.

1.7 ALI IMATE TA IZDELEK NA ZALOGI?

Ponudba v naših trgovinah se dnevno spreminja. Prosimo, kontaktirajte trgovino v vaši bližini ali uporabite funkcijo iskanja v naši spletni trgovini za spletno ponudbo vseh naših trgovin.

1.8 ALI VAS ZANIMA MOJ IZDELEK?

Iz službe za pomoč kupcem na to ne moremo odgovoriti, a naše trgovine vam lahko pri tem zagotovo pomagajo! Za vsa morebitna vprašanja se obrnite na trgovino.

1.9 KOLIKO DENARJA BOM DOBIL ZA SVOJ IZDELEK?

Služba za pomoč kupcem ne more zagotoviti informacij o cenah, lahko pa se za ponudbo obrnete na trgovino v vaši bližini. To lahko storite po e-pošti, telefonu ali klepetu.

1.10 ALI DOBIM GARANCIJO ZA MOJ KUPLJENI IZDELEK?

Na skoraj vse naše izdelke imate garancijo! Garancijska doba je najmanj 1 mesec, včasih pa tudi dlje.

Odstopajoči garancijski pogoji bodo navedeni na potrdilu o nakupu. Več informacij o naših garancijskih pogojih najdete tukaj. (Garancija za 22 let star vrtalnik se seveda razlikuje od garancije za 1 teden star iPhone)

1.11 ALI LAHKO DOBIM VEČ INFORMACIJ O IZDELKU?

Obrnite se na trgovino, lahko vam zagotovimo več informacij o dodatkih, ki so priloženi, in drugih specifikacijah.

2 MOJE NAROČILO

2.1 KDAJ BOM DOBIL SVOJ PAKET?

Paketi se pošiljajo neposredno iz trgovine. Obrnite se na trgovino, lahko vam povemo več o statusu.

2.2 NISEM PREJEL POTRDITVE, ALI JE BILO MOJE NAROČILO UGODNO?

Po zaključku naročila vam bo poslana avtomatska potrditev. To je poslano z [email protected] in včasih konča med vsiljeno pošto. Če tudi tega ni, se lahko obrnete na trgovino, pri kateri ste naročili, ali pošljete e-pošto službi za pomoč kupcem.

2.3 STATUS JE IZPOLNJEN PO MOJEM NAROČILU, VENDAR ŠE NISEM NIČESAR PREJEL, ALI JE TO DOBRO?

Status dokončan pomeni, da je bil paket odposlan ali pripravljen za pošiljanje. Za več informacij se obrnite na trgovino, kjer ste izdelek naročili.

2.4 KAKO LAHKO VRNEM SVOJ PAKET?

Predlagamo vam, da trgovini pošljete e-pošto. Vse kar morate vedeti o vračilu vam bomo povedali v najkrajšem možnem času, oziroma, takoj ko bo mogoče. Več o spletnem nakupu in garanciji preberite tukaj.

3 NAŠA SPLETNA TRGOVINA

3.1 ALI JE NA RAČUNU DDV?

To je odvisno od izdelka, ki ste ga kupili, za pravilne informacije se obrnite na trgovino.